2010-07-05

Udako lana

Udako lanak beti izan ohi dira bereziak.

Nire lan esperientzia (nire esparruan, behinik behin) uztailera mugatzen da.

Hilabete hasieran lanean zer eta nola egin zehazteko komeriak dituzu. Jendearekin ere oraindik ez duzu konfidantza handirik.

Apurka apurka hobeto egiten duzu egin beharrekoa, eta lankideekin adiskidetasuna handitzen doa.

Erosotasun puntu hori amaiera gertu ikustearekin batzean egunak luze bilakatzen dira.

Aurten ez zait horrelakorik gertatuko, enkargu lana egingo dut, astero nagusiarekin bilduz. Nire ordutegi propioa izango dut eta sudur puntan jartzen zaidanean egingo dut lana, oraintxe erabiltzen ari naizen ordenagailutik. Bueno, bonito y barato. Baina batez ere barato, zentimo bat bera ere ez baitut ikusiko. Kurrikuluma betetzearren...

Lanean jarraitu beharko dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario