2010-05-08

Zintzoa ala tontoa?

Non dago zintzoa eta tontoa izatearen arteko muga? Noiz bilakatzen da zintzoa tonto?

Bizitzan sarritan aurkitzen gara galdera hauen artean. Normalean, zintzotasunez mesederen bat egitea onartu eta, denbora apur bat pasatzean, tonto sentitzen gara, bestea geure buruaz aprobetxatzen ari dela iruditzen zaigu.

Gaur euskal derbia dugu Errealaren eta Real Unionen artean. Badago txuriurdinak irabazten utziko ote diren aipatu duenik nire inguruan. Gogoratzen dut partidu bat non Errealak Osasunari, honek lehen mailari eutsi ziezaion, irabazten utzi zion. Urte batzuk beranduago Sadarrera joan nintzen aitarekin Osasuna-Erreala ikustera. Osasuna Champions Leaguerako txartela lortzeko lehian zebilen, denboraldi zoragarri baten ostean, eta Erreala jaistear zen, azkenean salbatu bazen ere. Gorritxoek irabazi zuten partida hura (2-0). Ez nuen uste Osasuna partidu hartan irabazten utziko zenik, baina gorritxoen hainbat zale "¡A segunda, oe!" abesten entzuteak mindu ninduen (Indargorri taldeak Erreala animatu bazuen ere).

Hurrengo denboraldikoa aski ezaguna da; Osasunak ezer jokatu ez baina erdi hilik utzi zuen Erreala.

Irabazten utzi izan balitz ondo egongo al zen? Ez. Etikoa izan al zen irabazten utzi ez izana? Ezta ere. Sarritan horrelako egoeren aurrean aurkitzen gara bizitzan, non edozein aukera hartuta ere ezin duzun erabateko zuzenik hautatu.

Zintzoa ala tontoa? Ni tontoa sentitu nintzen egun hartan. Espero dut Errealak berriz horrelakorik ez sentiaraztea.

2 comentarios:

  1. ni enitzan partidu hartan eon, baño tota sentituko nitzake, noski. Beste aldekonare ikusi in behar ordea...

    ZURU ZURU!!!ZURU ZURU!!!(ikusi facebookeko sarrera!)

    ResponderEliminar
  2. Cuando en vez de ser una anestesia para los males del dia a dia, se convierte en una dependencia absoluta sobre ella para vivir. No es lo mismo trabajar para vivir que vivir para trabajar

    ResponderEliminar